Alla stjärtars dag

Vi (jag och spännis) har aldrig riktigt "firat" alla hjärtans dag, jag menar varför? Behövs det en dag för det? jag är så jävla lycklig varje dag med honom, vilket han vet, så jag behöver inte en dag när allt känns påtvingat och alldeles för gulligull...så alla hjärtans dag är mest mysigt på jobbet :) Fick gelehjärtan och chockladhjärtan idag och delade ut en massa gulliga kort framförallt från mor- och farföräldrar som skickade något gulligt till sina barnbarn :)


sååå dagen spenderades på posten, KALLT! heeeelvete vad jag höll på att frysa ihjäl och då hade jag ett skönt distrikt. 60 ingångar och 4 villor, så jag var inte ute så mycket men ändåååå. Tycker så synd om en kille på jobbet som var ute i 4h och 25min på en moped utan en enda trappuppgång...man kan ju för fan dö?!


värsta skrällen, ni vet grejerna jag beställde? Det tog 2 dagar att få hem allt...ja ba: saaaay what!? sjukt snabbt, vem vill gå på stan när man får hem grejerna så snabbt? :)


Nu ska jag fixa lite käk :)


LATER


Kommentarer
Postat av: Annica

Vi firar inte heller alla stjärtars dag. Man behöver inte ett datum för att visa att man tycker om varandra :)

Postat av: Annica

fjärt skriv ett inlägg jag blir så glad då

Postat av: ta tag i bloggen, det ser ju för djävligt ut! och lite inlägg vore skoj.

2011-02-24 @ 09:34:22
Postat av: Ragnar

Du kan väl lägga upp en sexig bild på dig

2011-02-24 @ 20:29:42
Postat av: Annica

typ örtsalt har jag hört :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0