Nu får det vara nog!

Kanske skulle ta och skriva ett par rader här tänkte jag...Dennis har ju "gästbloggat" dom senaste veckorna..."Veckans lingon" är inte min idé utan Dennis... Han tyckte att det var ultra roligt så han fick hållas :)

Ja men vad vill ni läsa om då?? Jag är ute på min sista Vfu (praktik) Känns helt sjukt, läskigt osv. Men samtidigt jävligt skönt :) Om ett år (mindre till och med!) är jag fröken! Kan ni fatta?! Fröken Lisa, aa det låter wonderfull!

Jag kommer bli världens bästa! Har ju lärt mig av några av dom sämsta, så jag vet precis vad jag INTE ska göra... Nog om det, jag ska ju inte bli elak (med risk för att någon av dom skulle läsa detta)

Annars dååååå? Igår var jag hemma hos Josse och åt en bit mat och snackade en massa skit :) Mkt trevligt :) Hade även ciderprovning med de nya ciderna, cidersna, ciders,!?!?! (Va i hela) jag svensket lärare?! näää... Men iaf vi testade tre nya cider :) två nya xider, en som smakade svartvinbär (inte så god) och en som smakade passionsfrukt (god, men inte jätte) Och någon mer som jag inte kmr ihåg vad den hette...Mkt trevlig kväll iaf :)

Idag har jag jobbat, tränat och GRILLAT! :) Gott! Nu tänkte jag avsluta inlägget med det gulligaste jag varit med om på länge :)


två pojkar (klassens badboys) pratar med varandra:

Pojke 1: Jag har filmen fredag den 13:de hemma! (tycker att han är skit ball)
Pojke 2: Åh vi åker hem till dig efter skolan och tittar! (ännu ballare)
Pojke 1: Ah lätt........
Lång paus
Pojke 1: Det är bara en töntig sak...jag får inte se den för mamma...(skäms som fan och tittar ner i backen)
Pojke 2: Inte jag heller antagligen.
(jag skrattar ihjäl mig inombords)

Inte så balla längre, men oj så söta!

LATER

Kommentarer
Postat av: Annica

Mjaha så det är dennis som gjort det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0