feeling hot, hot, hot

Im back! Efter en sjukt skön ledighet! :D Känns som om vi var lediga i en evighet, skönt! Vi hann med att:

Fira midsommar, mysa, kolla fotboll, bada, sola, vara ute i mullhyttan, åka till motala, äta en massa gott, and so on!

För bra har vi haft det! Och har fortarande:) Började jobba igår och har världens bästa distrikt! jag åker bil uppe i brickeberg och sen ställer jag ifrån mig bilen och cyklar runt i brickebacken:) LOVELY! Känns som om jag har en massa jag vill skriva om men då blir det för långt och ingen orkar läsa :) Meeen!


GRATTIS sofia och david till förlovningen! och saknar dig som faen FIA dags att komma hem!!
Lelle Ekorre är inte hel utan Fiffi Björn! ;)

Sen så tänkte jag inte skriva så mkt mer för här kommer bilder som sammanfattar den senaste tiden!

Men det får bli lite senare! då min dator kan vara den sämsta i världen! AAAaaaaaaaah


Kommentarer
Postat av: Annica

ÅHHHHH jag som ville se bilder

Postat av: Anonym

SAKNAR DIG MED!

2010-07-12 @ 16:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0