Nystart

Dags att börja blogga igen! Min dator har pajjat med alla bilder odyl känns piss. Men har en ny bärbar som är mongo men ska försöka skriva utan att den raderar allt (vilket har hänt 2 ggr)

Livet rullar på. Har jobbat i 2 veckor nu sen jag hade lite ledigt. Ganska jobbigt på posten nu om man säger så. Tänker inte gå in mer på det :) Mycket att se fram emot just nu! Det är kul :) Sofia kommer hem idag, som jag har längtat! helt sjukt. Talade med hennes pappa och dom ville ha henne för sig själva idag så jag vågar inte ringa:P Tar det imorn :)

Sista veckan på jobbet nu! Så skönt! Nästa vecka drar skolan igång, det ska bli jätte skönt bara 3 terminer kvar nu! CRAZY! sen är jag färdig lärare, hur sjukt är inte det? Dennis börjar också skolan i stockholm på måndag. det känns som om att det kommer att bli en spännande höst. Jag har fått erbjudande att jobba på posten september ut och försöka plugga samtidigt...vi får se hur det blir med den saken...skulle ju vara kul med lite extra cash.


Blir ett kort första inlägg lite mjukstart :P


LATER

Kommentarer
Postat av: Annica

Wooo ni är så duktiga som pluggar!

Postat av: Segersten

Åh vad kul att du kommit igång med bloggningen igen. Som jag har längtat.

2010-08-24 @ 18:52:56
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0