Fångarna på fortet

Kollar lite smått på fångarna på fortet, det ända som saknas är en portion "flygande jacob" och en påse gott och blandat då skulle verkligen 90talets myskvällar gå  i repris :)


Idag har jag jobbat och varit på mberg med Madde :) MYS! kul att träffa henne, var ett tag sen...

Hade en väldigt rolig konversation idag på jobbet:

Jag och Johan hjälptes åt idag med ikea och biltema kataloger och Johan frågar mig...

Johan: Hur många behöver vi ha i dom här tre trappuppgångarna?

Jag: Ja, vi måste ju iallafall ha sex i varje uppgång...........

Johan: Men jag orkar inte ha det i alla tre (asgarv)

Hahaha

Är det bara jag som ALLTID får saker att låta snuskiga? Var som den gången jag sa att bartendern inte var mjuk någonstans.......kan ju missuppfattas....säger då det hehe

Men iallafall....

Imorn ska jag och Dennis hjälpa pappa på hans jobb, på fredag blir det afterwork och fira att dennis slutar på posten :D Lördagen består av jobb och party på kvällen :)

Nu ska jag kolla runt lite och bege mig ut till Lundby och träffa FIAAAAAAA!!! :D:D:D

LATER

Kommentarer
Postat av: Segersten

Jag får då alltid ett gott skratt när jag läser din blogg. Sex i varje trappuppgång :) Haha

2010-08-25 @ 22:20:55
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0