Bara dum i huvudet?

har haft lite yrsel anfall den senaste tiden, eller ja två gånger...Igår på jobbet så kom det från ingenstans. Detta hände...


Jag drog in i en dörr och korsade golvet svin snett... (var som om jag kört irländskafton ni vet)

Kommer knappt ihåg vad som hänt efter...nästan så att jag svimmar
 
(som vanligt garvar jag åt mig själv efter)

Läskigt...

Va lite orolig men det visade sig att jag hade knutar i nacken som ströp blodflödet till huvudet... så kan stryka

gravid
högt/lågt blodgtryck
hjärntumör
och enbart dum i huvudet (eller?)
Från listan på möjliga orsaker.... :D

Kommentarer
Postat av: fia

MY LOVE! Jag är hemma ooch jag vill träffas NU! fast det är alldeles för sent (kan inte sova utan alla grodor och gräshoppor som kväkar o låter). Jag ringer dig imorgon!pusspusspuss

2010-08-25 @ 01:35:56
Postat av: Annica

Hhaha bara dum i huvudet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0