Torsdag!

Så trött är jag just nu! Kom hem från jobbet för ca 1 h sen...Det var hur tungt som helst idag! Gruppisarna (reklamen) vägde 625g till villor och 520g till lägenheter! Sjukt tungt...Men fick hjälp då jag hade 30 st övervikt så det var skönt iaf...


Ska förmodligen jobba nästa vecka också :) pengar,pengar! :D

Nu ska jag slappa en stund tänkte jag...sen ska jag snöra på mig skorna och ta en promenad till gymmet där jag ska träffa Anna :) Blir gym i en timme eller så och så promenad hem igen... Länge sen jag gymmade så det ska bli såååå skönt! :D Imorn blir det en morgon promenad och sedan ska jag till uni vid 10 och sedan studiebesök kl 12 :) Blir bra det! :) Ska försöka få med mig farmor eller carina till plantagen imorn också...vill få ordning på min balkong :) Och jag är inte direkt expert på blommor, blir inte heller lika fint om jag gör det själv :)



Fick ett väldigt härligt sms idag! :D Hoppas verkligen att du flyttar hit gumman! :D :D Skulle vara lovely!!


Nu ska jag lyssna på Eagles och slappa till mig:P


Härliga män!


Kommentarer
Postat av: Jeff Lynne

Snygga mustascher!

2010-04-22 @ 17:21:56
Postat av: Emma

Amen jag då? Jag är ju typ expert på blommor till balkongen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-22 @ 19:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0