Tisdag!

Men tjenare!

Har haft så sjukt mkt att göra senaste tiden och det lär inte lugna ner sig än på ett tag, men det är bara att bita ihop :)

Har gått upp 0.5 dom senaste veckorna...inte för bra va! Men nu är jag back on track om man säger så då. Man får väl slappa till sig lite då och då för att orka ;) Men nu Jävlar har 12 kg kvar till midsommar, någon som vågar sattsa pengar på det? (jag är allvarlig) Är förkyld som ett as...börjar dock bli bättre och då ska jag träna som ett djur. Har inte tränat på en vecka och jag mår Psykiskt och fysiskt dåligt på riktigt. Imorn ska jag ta en långpromenad, skööönt! :D

Har en till fråga, eftersom jag har skrivit om hela (halva hittils) viktresa så tänkte jag att jag skulle lägga upp s.k. "Före" och "efter" bilder tänkte höra om det finns intresse att se en strandad val? Tänkte isåfall lägga på ett lösenord på bloggen så inte hela jordens befolkning ser det, har ju faktiskt 34000 unika besöker om dagen(eller inte) Men det blir längre fram isåfall...:P


Nu är det plugg och kattbajsplockning som står på schemat, lovely! :D

Ska bli skärpning med skrivandet här! Ska bli så fanatisk som jag var i början när jag skrev 5 inlägg om dagen:P

Jag hoppas att mina larver från stockholm har sökt till Örebro universitet till hösten! Ni vet vilka ni är! :)


PUSS


Kommentarer
Postat av: Annica

Joooo lägg upp bilder. Bjud på lite hud

Postat av: Anonym

klart du ska lägga upp bilder! Är ju väldigt motiverande att se, säkert både för dig och oss

2010-04-14 @ 15:19:34
URL: http://lo89a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0