Slut

då va den helgen slut :( en vecka med massa plugg väntar och jag har ingen lust! Men det är bara att bita ihop, snart "sommarlov" ju! :D Gårdagen var rolig. Det blev ett par glas vin iaf, men det var jag värd (?) :D Blev Strömpis som sög rejält...fattar egentligen inte varför jag går ut...det enda stället jag har roligt på är frimis på sommaren...antagligen lika roligt på strömpis på somrarna så nu ska jag fan inte gå ut på ett tag, bara onödigt! man mår bara dåligt av alkohol också, det är verkligen inte bra för en ;)


Mitt snack om att det gick så himla bra att springa igår, va ju bara skit snack! Jag har SVIN ont idag! Jag blir så jävla jävla jävla ARG! Så nu i veckan ska jag ta kontakt med läkare för jag orkar inte längre!! Jag måste kunna springa, helt sjukt irriterande!


I morgon är det dags för invägning! Efter en period av platå så hoppas jag på stordåd! Är verkligen på G nu känner jag! :D Mycket har hänt på min kropp bara under denna vecka, men man vet ju aldrig, vi får se imorn helt enkelt :D


Just nu älskar jag

ELO


Supertramp

T-Rex

Det får avsluta mitt jätte intressanta inlägg! Vill påminna alla om att läsa Sofia och Davids blogg! (fast dom är katt hatare!) www.ghananabanana.blogg.se

Nu ska jag laga mat! Hemmagjorda köttbullar, potatismos och gräddsås! :D

Herråååå

Kommentarer
Postat av: Annica

i veckan bränner vi fett i spåren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0