Onsdag

Då har man varit duktig och promenerat i ca 3 (!) timmar! :D Jag och Frida och Elsa gick upp runt fallen och tillbaka, ca 1,2 mil så härligt :D Elsa badade längs hela vägen och drog ner för ett stup så vi tvugna och rädda henne hehe :P


Nu sitter jag och Mr D och söker till universitetet :) För min del blir det två kurser Engelska och en kurs matematik...kan hända att jag dör! :D Men känns bra att ha Svenska, Specialpedagogik, Matte och Engelska i examen, ni skulle anställa mig på nolltid va? :) Dennis kollar på en massa vi är upp i 4 utbildningar så här långt, han är desperat och rädd att han inte ska komma in på ngt :) hehe men det tror jag att han gör :)

Imorn ska jag till gymmet, FINALY! :D tror det iaf, dör väl inte av att vara sjukt täppt i näsan? ;P

Nu ska jag försöka hjälpa Dennis med ansökan :P

Som sagt jag hoppas att DU Lotten och DU Amanda har sökt till Örebro universitet och förgyller mitt liv i höst :D


Kommentarer
Postat av: Annica

Gå med mig och sky någon dag vid rynninge :)

Postat av: amanda

Jag har sökt:) men jag har sökt 5 olika uni! hahah. Men jag har sökt iallafall, och det är ju bra! Och ställt mig i bostadskö! Puss!

2010-04-15 @ 10:52:07
URL: http://mondoblog.se/mandon
Postat av: Lotten

njaa alltså tyvärr har jag några ämnen till jag måste läsa på komvux suck men i vår kanske ;)

2010-04-15 @ 10:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0