Måndag

Måndag igen då, nya tag!

Idag är Dennis hemma från jobbet :) Tråkigt för honom att han är sjuk, bra för mig som får ha min älskling hemma ♥ Dagen så här låmgt då...



Tog en promenad på ca 1.5h sen åkte jag med Dennis till Vc, hem, käkade lunch, soffhäng och nu sitter jag här och ska ta och börja plugga lite tänkte jag :D

Länge sen jag skrev hur veckan ska se ut, men här kommer en:



Tisdag: Lång promenad, skola, CORE, Afropower dance ÄNTLIGEN SKA JAG TRÄNA IGEN!
Onsdag: Promenad till AD där jag ska på föreläsning, Boxning :D
Torsdag: Promenad till gymmet, gymma, gå hem, Core på kvällen
Fredag: Gym, studiebesök, plugg
Lördag: Promenad till Mega, jobba, gå hem igen
Söndag: Promenad till Mega, jobba, gå hem, ev. en tripp till gymmet

Blir väldigt mkt plugg tillsammans med Sofie i veckan också! Nu har jag nästan kommit i kapp med allt! :D På fredag ska vi (jag och sofie) lämna in ett arbete vi gjort tillsammans + Ett arbete som jag gjort själv. På onsdag ska arbetet om delaktighet in, nästan klar med det, LOVELY! :D Sen är jag "back on track" :D

Jag hoppas även att min lilla pappa tar sig hem från Portugal i veckan, man vet ju inte vart han är haha..Madrid?Barcelona? Någonstans i Portugal? Hemma till och med? Jag har ingen aning :) Hoppas att han kom ihåg att köpa grejer till mig på tax freen :) Jag ville ha:


Min älskade body lotion som är slut! är i stort behov av en ny! Luktar svin gott! :D

Blev inspirerad av Maria Montazami (hur hon nu stavar)  och Blondinbella så är ju tvungen att prova :D 


Får väl se om pappan köpt det åt mig, Hope so!

BTW! Jag klarade min tenta jag gjorde för någon vecka sen! fick reda på det igår + att min lärare skickat ett gulligt mail! Jag grät en skvätt av lycka! och nu har min stress/oro över den släppt...det är ju bara att försöka intala sig själv att man är GRYM! Hej jag heter Lisa och jag är GRYM ;)

Nä ska sätta igång nu!!


Herrråååå ♥

 


Kommentarer
Postat av: Annica

Du är grym!!

Postat av: Segersten

Klart du är grym hjärtat!!

2010-04-21 @ 19:36:04
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Segersten

Klart du är grym hjärtat!

2010-04-21 @ 19:37:07
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0