Dålig uppdatering!

Jag vet, sorry!

Är så mkt just nu! Tentor hit och dit äckel cup i helgen + förkylning...mindre härligt. Har fått gå på extra föreläsningtar hela veckan, som dock varit bra. Jag har äntligen lärt mig frasstrukturer, någon mer som kan? Det känns helt onödigt att kunna, men ändåååå. Imorn så är det tenta dax, känns sådär...har bestämt att jag inte ska öppna boken utan bara gå på det jag fått veta på föreläsningarna för boken är totalt värdelös har jag kommit fram till.

Vad har hänt mer senaste tiden då? Joo jag höll på att elda ner lägenheten igår, helt sjukt! Satte på fel platta(som det låg ett plastlock på) ooops! Det brann och luktade apa! Fick öppna upp alla fönster och det verkligen bolmade ut rök, rätt coolt (men ändå inte) så nu är jag rädd för vår spis den sluge jäveln.

Jag har kommit på att jag ska tatuera mig igen till sommaren. Blir på mitt stockholms besök hos Amanda hade jag tänkt, lovely! :D

Det här med vikten återkommer jag med nästa vecka, då jag inte tränat på hela veckan...Ligger kvar på -9kg...Men på Måndag smäller det BIG TIME!:P då börjar det jobbiga! Jag ska träna SÖNDER mig :) Kuuul...bara jag inte har ont i halsen som jag just nu har. Det suger btw...känns som jag håller på att bli sjuk på riktigt, men jag har inte tid med det och det fattar verkligen min kropp...så efter tentan imorn så bryter den nog ihop...NEJ JUST DET för då är det dags för Örebrocupen heeeela jävla helgen.... F***a (ursäkta språket)




Någon som kan göra en header åt mig?!?


Nej nu ska jag ta tag i mitt liv............Herrrååå

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tja !! du jag dricker ju silicea varje morgon,,det är bra för magen och hår och naglar,,och det hjälper till så man får bättre immunförsvar,,testa,,jag tycker jag har märkt resultat..kram.

2010-04-08 @ 22:42:26
Postat av: Anonym

Men det är nog lugnt, oftast drar ju huden in sig. Min är lite dålig på det bara och sen så har jag viktpendlat så mycket :( Tyvärrt. Men det är värt att offra dom för att bli smalare, vältränad.

2010-04-10 @ 22:55:47
URL: http://lo89a.blogg.se/
Postat av: Lotten

Det är lite svårt att förklara, jag gör den i ett bildprogram som heter picasa. Kan hjälpa dig att göra en om du vill? Har förresten några fina bilder på dig/oss när vi var små. Kan mejla dom om du vill?!

2010-04-13 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0