Veckan..

Fyy fasen vad varmt det är! dör lite varje dag. Jag har svettats i en vecka nu.. i sjukliga mängder också! Jag har promenerat till jobbet och när jag kommer fram bara forsar det svett, så snuskigt! sen när jag lugnat ner mig (har panik när jag blir svettig och svettas då mer) så är det dags att åka ut på turen och blir då svettig igen... inte lite svettig då utan det droppar från pannan ryggen och magen är helt genomsura fyyfan! sen kommer någon liten tant ut och säger: "vad skönt att vara brevbärare när det är sånt här väder, det fläktar ju lite idag också" Jag svarar: "hehe jaaa" men tänker: jag dööööör! jävla kärring det är förfan 50 grader i trappuppgångarna! Ser det ut som  att jag tycker att det är skönt?!?!?! fläktar?!?! det fläktar för fan mer när jag fiser!! men detta säger jag såklart inte utan åker därifrån skit irriterad.. Men visst det är ju skönt att jobba på posten för att man är ute så mkt på dagarna men i detta extrema väder får jag lite panik i men jag har blivit såå brun! :) dennis sa nyss att han aldrig sett mig så brun... känns braaa! :D Haha såg en rolig sak idag... jag ber om ursäkt om folk tar illa upp eller känner sig träffade på ngt sätt men lite kul va det ändå... Visste ni att dövblindasförbund har en medlemstidning?? haha både döv och blind och får hem en tidning.. kul! jaha ska se vad det står i tidningen idag.. nä det går inte... kanske någon kan läsa upp vad det står... nä inte det heller... GANSKA KUL eller hur? men usch tänk att vara både döv och blind kan inte vara kul... så jag ber om ursäkt för det extremt dåliga skämtet... jaa men vad har mer hänt i veckan då... inte mkt jag har som sagt svettats dygnet runt.. jag det är väl det...delat ut en massa post och svettats som sagt...

Idag efter jobbet åkte jag och spännis till Klockhammar och badade sååå mysigt. Va en massa folk där och bada. Det va nog första gången denna vecka som jag inte svettades när jag låg och badade...Klockhammar, har inte varit där sen jag var liten... va där mkt med lillJohan så många minnen därifrån! Saknar den tiden väldigt mkt.. Kom på en liten rolig sak som hände där för många många år sen... jag kanske var 5-6 år jag kunde nämligen inte simma så vidare bra... Jag och johan är där och badar och tävlar om vcem som kan bottna längst...jag börjar gå och tar sedan ett skutt och hamnar lite längre ut där jag inte bottnar och där står jag på botten med vatten över huvudet och ser mitt korta liv pasera i revy.....men Johans farfar var kvick tänkt och simmade ut och hämtade mig... inte så kul just då kansek då alla trodde art jag skulle drunkna men så här i efterhand är det ganska komisk då jag står på botten och dör... jaaa det finns fler tillfällen då alla tror att jag dött som en gång på Åland när mamma var med oss barn och Lotten och Niclas och badade.. jag hade en madrass som jag låg på. Helt plötsligt är jag försvunnen. Markus, niclas lotten och mamma springer runt och letar tills mamma får tok spader och på allvar tror att jag drunknat.. har fått berättat för mig att jag var borta i kanske i en halv timme.. Hela stranden blev involverade i letandet... men så dykerr jag upp.. Jag har legat i vassen i flera timmar och filosoferar och fattar inte varför mamma står och gråter och är skit arg... men det gick ju bra det också juuu....Jaa nog med farliga minnen.. 

I helgen blir det stugan igen.. är där till på söndag men ska försöka skriva lute mer nuu

Svettiga kramar! 

Kommentarer
Postat av: Segersten

Haha Lisa! Du är för rolig.

Legat i vassen... Gullig!

2009-07-03 @ 08:11:29
Postat av: Annica

Haha legat i vassen! Jag saknar diiiiiiiiiiiiiiiiiig

2009-07-03 @ 19:33:28
Postat av: Madde

Dags att ses snart? :)

2009-07-04 @ 10:42:14
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: amanda

Hahahaha jag dör!! fyfan va roligt att dom har en egen tidning. Fan det är inget att be om ursäkt för. dom förstår nog redan att folk skämtar om det, sa den blinde till den döva. Låter som du har en sjukt bra sommar! ja kom hem från turkiet för några dar sen och ja kan inte vara mer deprimerad. det bara regnar och är skit väder hela tiden. bläääää



Pussssss

2009-07-06 @ 13:31:01
URL: http://amandon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0