Veckan...

Ja då har snart hela "jobb" veckan gått... SKÖNT! har iofs haft det rätt slappt denna vecka... :) Var på universitetet igår och imorn är det bara lucia och lunch :) Men det går ju så segt när man längtar efter något :) Vill att det ska vara Lördag nuuu! ska bli helt underbart!
Ja vad har hänt annars i veckan då? Igår var jag på M-berg(marieberg galleria, nån som säger det?) med Jessica köpte lite pyssel och fika lite mkt mysigt! Åkte sen hem till henne och fixade nyårsinbjudningarna blev lite halv fula menmen :P haha Imorn får hon hem sin hund.. spännande måste åka dit och kolla in den någon dag :)
Blir ett kort inlägg mår illa och har ont i huvudet så ska lägga mig och vila nu!
Hare!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag vill se lilla vaaaaaalpen!!

Postat av: Annica

Jag vill se brunetten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0