uppdatering

hallåååå

sjuuuuuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!fortfarande...och ska hålla i årets största fest på torsdag...känns mindre bra! Har hur mycket som helst att fixa, lekar, mat, dricka, ljud, ljus ALLT! Tur att Ängeln Jessica är med hon är så kreativ! det ska bli den roligaste festen någonsin! Blev så glad igår också! blev nog lite frisk på kuppen, min ögonsten Sofia kommer! hon skulle igentligen åka till norge men vem kan tacka nej till sveriges roligaste fest!

Det suger att vara sjuk...jag har inte fixat klart mina kläder än heller:S ringde emma nyss och snäll som hon är ska hon hålla utkik efter ett par skor när hon åker till mberg! great! litar på hennes omdöme! :D

Imorn så ska jag möta upp en kille vid pappas jobb som fixat ljud och ljus(!) han ska dj:a på kvällen kommer bli för ballt...Imorn måste även ALLT till festen köpas så JAG MÅSTE BLI FRISK(friskare) IDAG! så att jag orkar och inte smittar någon...

Jag är rädd för att jag ska ha smittat dennis och att han kommer på det på nyår...då blir det problem! usch det får inte hända...är ju typ våran 4 års dag haha det var ju första gången han hångla upp mig...Det tål att firas! Hahaha guuud tänk att det är 4 år sen...Helt sjukt!! Min älskling! Kärlek!

Nä ´nu ska jag sluta tråka ut er!

Peace


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja herregud fyra år tiden går fort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0