Länge sen...

ja det var länge sen jag skrev! skärpning! men det går faktiskt lite upp och ner med detta blogg skrivande men ska bli bättre nu igen... jaa vad har hänt då? Jag åkte till Teneriffa vilket gick väldigt bra med ett par Sobril i kroppen. Var nästan lycklig:P Kommer lite bilder på Annicas begäran:

 


Utsikten från hotellrummet


Dennis fick en JÄTTE öl

Dennis mamma fick en JÄTTE drink...


Jag promenerar på stranden
Poolen när ovädret kom...

Efter ovädret...


På Loro parque:



SJUKT MKT DJUR! jag grät när späckhuggarna kom in.. helt otroligt! SÅ sjukt stora! Dom ser små ut på bilden men ujuj vad stora dom var! Så coolt något man måste uppleva för att fatta vilka coola djur det är.

Orkar inte lägga upp fler bilder, men dessa sammanfattar resan lite :) Tråkigt med regn men skönt ändå!

Men har varit hemma ett par veckor nu. Har hunnit med att vara på praktikplatsen en massa. Så kul nu när man känner barnen och får ha en massa egna lektioner. Så kul när man får så bra kontakt med alla. Kommer gråta sönder mig nästa vecka när jag slutar :( Men är ett par dagar kvar. Imorgon ska dom ha lucia så jag och Dennis ska åka och kolla på dom imorn kväll:D

Ja och i helgen är det dags för min och Amandas stockholms resa Ser fram emot det såå sjukt mkt! Riktigt kul ska det bli! OJOJ ;)

Jag blev så glad nyss! ska läsa Specialpedagogik till våren! SKa bli riktigt kul! + praktisk grammatik. Blir mkt att göra men värt det!

Är så lycklig nu för tiden faktiskt! Hoppas att det är tillåtet och att inget händer!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Annica

Bra med uppdatering! Vi måste ses snart, jag jobbar dyngmycket om dagarna vi har fullt upp nu :/

Postat av: Madde

Vilken sjuk drink Dennis mamma fick. Är det en hel banan som sitter på kanten?

2009-12-11 @ 11:46:42
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: fia

Klart man får vara lycklig! Haha, sluta tänk "hmm, jag är lycklig, vad äre nu för tråkgit som kommer hända?" Lev och njut och ta skiten när den kommer.



Minns gårdagen, längta till morgondagen -men lev idag!

2009-12-11 @ 13:20:01
Postat av: Lisa

Jaa det är en hel banan! HAHA

2009-12-12 @ 07:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0