Bättre

Ja idag är det dagen före dagen med stort D och jag mår mkt bättre...är snorig som faen men vad gör det när man druckigt lite grappa (smakar usch) Nu ska jag iväg och hämta Dennis kavajer hos min käre bror...tror inte att dennis kan ha dom(han är tjock) näää då han är "bitig"...sen ska jag till pappas jobb och möta upp lite folk som hjälper till inför imorn :) just ska hämta upp jessica också... sen ska allt till morgondagen inhandlas....vilket är en del så det tar nog hela långa dagen :) ÄR SÅ TAGGAD INFÖR IMORN! jag kommer inte kunna sova inatt :D Är så nöjd med mina kläder ocksååååååå vill ha på mig dom nuuuuu... men måste vänta för imorn smäller det :P

GOTT NYTT ÅR TILL ALLA!!!!!!!!!!!!!!!

Hörs nästa år! :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag o Anna har kämpat hela dagen medatt hitta kläder, men vi har inte hittat NÅGONTING! Arga är vi! Nu blir det något gammalt istället....

2009-12-30 @ 18:22:04
Postat av: Macke

Gott Nytt År syster yster! Ha det så trevligt ikväll! Kram kram

2009-12-31 @ 14:22:46
Postat av: Annica

http://www.youtube.com/watch?v=61grBzhfaqk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0