Lördag

Hejhej! Satan vad skönt med helg! Idag ska jag och Dennis ut och springa över 1 mil...Han vill kolla hur länge jag orkar, kul! (eller inte) Vi får se hur det blir. Annars har vi inga planer för dagen eller helgen i övrigt, mkt skönt! Igår när vi varit på gymmet så var det haga dagarna i centrum där, det blev ett och annat inhandlat :P 6 st pelargoner till blomlådorna, ett yankee candle (cherry blossom) och en ljuslyckta i betong :) Det värsta är att nu på morgonen fick jag sms från Dennis syrra om att hon vill åka till tant grön...attans, kan ju inte köpa mer nu! :( Men kanske kan få henne att vänta till löningen :P

Just nu sitter jag och Dennis och löser melodikrysset i vanligordning och försöker bestämma vad vi ska hitta på idag...Blir antagligen en tur till Lundby :) Nu måste jag koncentrera mig!



På Novalies dop :) En liten bild livar alltid upp... Slog mig precis att, fan vad vuxna vi är...Dennis och David ser ut som riktiga karlar :P


LATER

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är nu det börjar: varannan helg dop, varannan helg bröllop. Härliga tider med massa fika, god mat och fest! :D När jag pratar med mina 19-åriga klasskompisar om det kollar de på mig som om jag tillhörde en helt annan generation. Men jag gillart!

2012-05-13 @ 13:08:13
URL: http://sofiaborjesson.se
Postat av: Annica

Dags för ett inlägg nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0